Monday, December 26, 2011

khusus khawin ;/

salam ,
24/12/2011 dan 25/12/2011 dua hari telah berakhir sabtu dan ahad , hari aku pergi khusus khawin act aku teman makcik aku tapi makcik aku nie bukan nak khawin pun die cuma nak pergi sekarang jee katanyaa tahun depan akan ditambahkan 5hari so die ajak aku pergi sebab tahun nie 2 hari . aku nak pergi ? peeh mulanya memang tak nak pun gile keeh aku nak pergi ken ? calon pun tak ade  bercinta pun baru sekali HAHA * eh kantoi haha dan aku rasa umur aku nie belum sesuai untuk pergi yees ! memang pun kat dalam kelas pun aku laah yang paling muda bagi yang perempuan hikhik ;/ alhamdulillah ketakutan aku terubat sekrang bhahaha serius aku memang takut gilee kalaukalau ustaz yang ceramah tuh tanya aku soalan haha tapi memang ade pun aku cakap ' tak tahu hihi ' 
sekarang aku tahu kehidupan berumah tangga sebenarnya tak senang taw macammacam akan kita hadapi event aku tak banyak pengalaman bercinta haha
oke cukup itu dah lepas dapat sijil tinggal khawin jee haha *gatal haaa ! jangan tanya bilee lambat lagi aku nak belajar capai citacita dulu  dan jadi orang yang berjaya dimata family  insyallah ;') 
p/s ; sekarang aku tahu dah semuanyaa , semua kerja didalm hal rumah tangga  lelaki yang kena buat dan perempuan hanya MEMBANTU oke hahaha ;p
                                                             hari pertama
                                                              yeeaah ! duadua biru fav<3
                                             see ? kiteorang duduk belakang sekali dah penuh --'
                                     ramai ken ? kebanyakkan ade calon untung leeew ;') hihi
  haaaaaaaa , comel i siap pakai inner lagi sopan ken ken ? hikhik *peghasan ;) hope so lepas nie aku macam nie amin  . .. . ;)
                         oke nie makcik i yang bajetbajet comel nie hahaa ;p


oke bubyee (; akhir kata semoga saya menjadi wanita yang mulia disisi allah dan keluargaa tercinta aminn . . . .;')



No comments:

Post a Comment