Tuesday, December 13, 2011

OMBAK RINDUUU ~ ;')


Salam ,



  novel die ;')


11/12/2012 aku baru tengok cerita ombak rindu lambat kan ? tahu laa korang dah tengok dulu -,-‘ haha taak apa janji aku dah tengok ken ? pergi mines sampai dalam pukul 1 lebih pergi beli tiket peeh masuk pukul 2 dah  FULL terpaksa tunggu pukul 4.30 punya sebab nak tengok punya pasal (; tapi pukul 4.30 puung ramai sudah wooo *kiraa ramai laah orang tak tengok lagi ? kite tak lambat laa macam ghituu hihi eh eh maya karim datang tapi aku tak sempat nak tengok  puung ramai orang –‘ best sangat tapi kenapa ramai cakap sedih sampai perlu bawak tisu berkotakkotak ? * acieh ade keeh ? tipuu ahh xD haha jangan cakap aku tak ada perasaan haha sedih tuh memang laa tapi tak banyak ade kat tempat tertentu sahaja lagu tema sangat sedih ---‘ , tapi aku pelik aku rasa macam lawak sikit hihi  yelaa makcik aku asyik kacau jeeh bila part sedih datang mulaa laah die nak kacau aku baru nak feel *aiceh poyo gilee haha xD tapi apaapa pun best  (‘; tengok dengan ‘ boipren ‘  baru ade feel erk ? puui puii hahaha mungkin ;p haha untung laaa ade ‘ boipren ‘ ken hakhak =p
  
*kiteew nak ade ' boipren '  cam ghini boleh dook ? haha sweet aahh xD


p/s ; sedih kan bila orang yang kita sayang pergi tinggalkan kita ;’D tak apa itu semua takdir kita hanya merancang oke chiil wani  ;’)

fyi ; aku tak tahu kenapa tapi aku memang benci gilee ayat lelaki macam nie ‘ saya akan tunggu awak sampaai bilabila walaupun sekarang awak tak pandang saya or blablablablaa  ‘  kboi ;s

eh eh kau dah ade ‘ gefpren ‘ laa sekarang patuut laa en  ;) semoga bahagia laa dude  :D

No comments:

Post a Comment