Tuesday, December 13, 2011

rantai burung hantu ? shiit !


Salam  ,
Aku nak marah boleh tak ? HAHA =,=’ oke betulll ape yang mama pernah cakap sebelum nie tapi aku buat tak tahu jeeh hihi ;) mama selalu pesan jangan beli bende / barang yang hidup tapi dijadikan patung *haa lebih kurang laah korang pahampaham jelaah ken HAHA tapi aku pun tak tahu kenape aku nak beli jugak yeee , itu semua pengaruh budaya sekarang aku rasa memang ramai orang yang pakai event kawankawan aku pun nak katakan semuanya ade macammacam  jenis , corak , bentuk  =,=’  haaa , cuba korang bukak link nie -,-‘      


              '' http://haiyumhaffiz.blogspot.com/2011/12/rantai-burung-hantu-haram.html?m=1 ''

puui bencinyaaa . ramai orang dah terpengaruh . nyaaaaaaaaaaaah kau dari sini ! pergi ke tong sampaah dan tak nak pakai lagi puui puui ;p
Oke aku pun tak tahu laa bende nie serius kee tidak tapi aku take ini serius xD korang yang dah tahu tolongtolong laa sebarkan , tegurtegur laa kawan , awek , sedaramara keh  semuasemua laah HAHA  kalau dorang pakai bagi laa tahu dorang ape yang mereka pakai . seram  aku baca cerita sebenarnyaa dan akumemang tak sangka laangsung -,-‘ kbye (“,)


No comments:

Post a Comment