Tuesday, December 13, 2011

thank you dude (;


Salam ,
Kite  cuma nak cakap terima kasih dekat seseorang sape ? tak yah tahu haha ‘E’  * bukan nama sebenar ;) terima kasih banyakbanyak aku tak tahu nak balas balik macam mana aku just nak kau tahu aku suka ape yang kau bagi hihi terima kasih sekagi lagi  ;) act nie hadiah hari jadi tapi aku tak ada masa nak ambik walaupun rumah dekat jeeh haha sory weyh  ;D pengakuan ! kau lelaki pertama bagi aku hadiah walaupun aku ade bf sebelum nie *oke cukup itu (‘; btw sory ‘E’ aku memang tak nak terima sapasapa buat masa nie  ;S sory ;/


cetekeceteka ada apa haha --'

 terseksa aku nak bukak hadiah kau gilee susah kau bungkus macam mane taah -,-' HAHA
 taraaaaaaaaaaaaaaaaa ! ilovedoremon ! oke see kite dapat 3 benda dan semua bermakna hihi
*rantai tuh  kitee dah pakai daah kau suruh aku pakai en ? haha ;p  thank you (;


bubyeeeeeeeeeeee ~

No comments:

Post a Comment