Thursday, December 8, 2011


Salam ,
Bile spm habis apa lagi , operasi mengemas bermulaa haha perkara wajib nie ;) buang bukubuku tak perlu kertaskertas tak payah cakap laa memang banyak sedih jeeh bile tengok balik *aiceh oke poyo ;p banyak yang simpan juga sebab adikadik boleh guna yang aku rasa memang tak perlu memang aku hantar ke tempak yang menarik laaa ke tong sampah dan jual  haha ;p




 Haaa ! semak mata memandang ken ? haha bukubuku mase form3 pun banyak =,=’



Sumpah aku rindu tempat tuisyen usaha waja nie time form3 best ;’)




Oke masa aku tengah kemas tuh aku terjumpa pulak luahan hati bodoh pasal kawankawan nie masa mulamula aku pindah rumah haha benda dah lama sedih nak ingatkan balik , bile aku jumpaa aku terus buang ;’D



Hahaha ini salah satu tabiat aku suka letak duit merata-rata , eh bagus taw . see ? aku kemas jumpa banyak taw seratus lebih . tak percaya ? tak percaya sudah ^..^







Kad raya tahun 2009 dari kawankawan sebelum aku pindah , aku masih simpan , kenangan iloveyou <3



Dahh siapp , kurang siket laah (;*barang2 rambut aku jeeh banyak -,-‘


Tabung nie dah 3tahun aku simpan dan baru nk pecahkan haha *sebab baru penuh ken haha kantoi ;p





Act tabung nie untuk duit syiling jee , tapi ade jugak duiit kertas , tak banyak pun (; oke masuk bank nanti nak khawin bhahah kgatal pakwe pun tak ade  ;p haha *phone semak nk interframe jugak hikhok






Bubyee iloveyouuu ;)



Oke duit yang aku jumpa dalam almari buku aku yang aku kemas semua ade dalam seratus lebih , then aku nak buat ape erk ? haha oke tgok nie ------>


                                             
 Rindurambutlurussayaa(‘;




Hi , kiteew darii planet Pluto laaa haha *masa nie dah siap nak siap daah haaa , ce teka ce teka ape kiteew buat nie ? haha



Haaa , siap digital perm , muka aku tak semengah selalu HAHA penat taw 5jam aku tunggu makan pun tak hahaha ramai sangat yelaah hari sabtu pulak ken ? HAHA ;S

Sekarang dah nak jadi lurus balik aku nak marah nie HAHA *bajet gilee -,-‘ habis duit aku rm228 dengan ubat die sekali tak ade ape effect pun haha tak ape laah first and the last aku buat haha

Oke bubyee iloveyoou ;)

No comments:

Post a Comment